29 januari

HATAR DEN HÄR HUVUDVÄRKEN! nu har jag haft den varje eftermiddag i fyra dagar. Men idag är jag iallafall hemma tidigt efter att ha sett dom duktiga esteternas föreställning, beat it! Dom är grymma alltså!
Nu sitter jag med ett stort och kallt glas bubbelvatten och överväger om jag ska åka till kläppen över helgen eller inte. Tror jag bestämt mig för att stanna hemma och umgås med mina saknade vänner och åka upp med grabbarna på söndag kväll istället. BESTÄMT! kommer ändå vara där i två veckor på apu, så nog lär jag hinna åka skidor.
Nu är jag pepp och jag hoppas att det händer något skoj här hemma;) Ikväll blir det iallafall hockey i vansbro och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0