28 januari

Blev ännu en lång dag
Gick upp klockan sex för att säga hejdå till mina syskon som redan är saknade.
Sen tog jag för ovanlighetens skull bussen till skolan. Sen har jag för det mesta suttit i cafeterian och spelat kort hela dagen. Från 8.15-15.20 har jag endast haft två lektioner, gött! Tog mig också en myslunch med Maja, Lisa och Frida på selins i håltimmen.
När jag väl kom hem var städerskorna här och vi fick för oss att röja hela mitt rum. Har slängt ut en massa, rensat allt och möblerat om. Nästa fredag kommer troligtvis en målare hit och fixar mitt rum också. Och nu har jag precis varit in på lykos hemsida och beställt klipp och färgtid innan thailand. Hade tänkt att bli lite ljusare och få bort alla jäkla kluvna toppar.

Nu ska jag knarka panodil och försöka få bort min huvudvärk jag haft i tre dagar nu, se på robinsson och ta en tidig kväll
HEJDÅÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0