27 januari

Dagen har varit intressant med en klass som förtillfället har lite krämper här och var, för mig är träningsvärken värre än någonsin, lever på voltaren och tigerbalsam! Vi har hur som helst skrattat oss igenom hela långa dagen med vår såkallade torrahumår, haha! En dag med smf just nu är som en dag med ett gäng blåsta.. ja jag vet inte vad!

Förövrigt är jag väldigt avundsjuk och lyssnar på världens bästa syskons planer som imorgonbitti åker mot thailand, australien, nya zeeland och usa i 3 månader. Måste erkänna att jag kommer sakna dom så in i helvete! Själv packar jag för två veckors praktik i kläppen, inte så tokigt det heller. Men om exakt 25dagar åker jag tilll värmen, uuuh jag längtar!

Nej nu ska jag sova
GODNATT!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0