26 januari

Nu är jag gaaanska slut efter två slitsamma men jäkla roliga dagar uppe i sälen. Igår åkte vi längdskidor upp och ner för fjället och jag som vanligtvis hatar längdskidor tyckte turen var bland det roligaste jag gjort på länge. SMF lyckades med ca 720394856 tippar, en avbruten skida och en avbruten stav.
Idag har vi varit uppe i kläppen och åkt snowboard, gick hyffsat. Fast dom sista åken slutade med att jag och lisa satte oss på brädan och åkte nerför. Nu ligger jag med träningsvärk och ett svullet knä men mår ganska bra efter att vi bokat två veckor i thailand om mindre än en månad, 21/2. GÖTT!!

Ska plåga mig uppe till paradise hotell nu och sen äntligen sovaaaaaaaaaa! Imorgon blir det en lång dag i skolan. nu kom emelie så nu ska jag kila för vi ska skicka efter lite fina kläder till resan:)

byyye


thailand 2008


Kommentarer
Postat av: Magda

packa ner mig! Jag vill också åka till thiland!!!

2010-01-27 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0