20 januari

Jag kommer nog aldrig bli en riktigt bloggerska. När jag väl kommer in i en period och skriver, slutar det alltid med att jag glömmer eller bara skiter i det. Men jag gör mitt bästa för att bli bättre:)

Året har börjat grymt bra! Jag tror jag inte njutit av livet så pass mycket som jag gör nu på hur länge sen som helst. 2010 lixom, nytt år och nya möjligheter. Det här ska bli ett år med så jäkla mycket bra människor och händelser. Det här året ska jag bara lägga energi på dom jag verkligen älskar. Mina vänner, min familj och min släkt. 

Att skolan börjat är inget negativt. Vi har i princip bara varit uppe i sälen. Förra veckan var vi på skoterutbildning i sälenfjällen, skoterkort check!! I mådags va vi i kläppen och mest övade vår individuella åkning och filmade. och igår var vi till hundfjället och testade telemark och fy sjuttisingen va kul det var, men jag måste säga att det var grymt svårt! Nu går vi i skolan i tre dagar sen blir det ännu mer skidor och sälen titt som tätt! Jag äääääälskar mitt program!

Nu ska jag plugga lite sen ska vi kika på den nya wallander filmen!
pussssssss






Kommentarer
Postat av: MAGDA

DU GLÖMDE SKRIVA ATT NI MÅSTE ÄTA LARVER!

Jag vill hitta på ngt snart. Är du på? :)

2010-01-21 @ 15:03:53
URL: http://magdadl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0