17 FEBRUARI 2010

Nu har jag klippt av mig allt slitet och gjort mig ljusare i håret. Ganska nöjd förutom att det blev ganska kort men nu är det iallafall riktigt gjort! Kunde inte heller låta bli att handla lite nya hårvårdsprodukter, blev vitamin shake tills thailand som skyddar håret mot sol, salt- och klorvatten och gör det inte alls lika tort, sen köpte jag mig en dunder inpackning från redken och sen schampoo och balsam från goldwell. Nu ska jag bannemej få ordning på mitt hår igen!

Imorgon blir det skidåkning i hunflen! Skoteråkning får troligtvis ske på lördag istället för nu är jag riktigt taggad på att spendera morgondagen i backen.

Nu ska jag ta en dusch utan att blöta håret.. hur ska det gå?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0