16 FEBRUARO 2010

tjabba tjena hallå!

Har haft två helt underbara dagar i hunflen och åkt en massa skidor där vi har backen helt för oss själva. Vi har tränat lite övningar och sånt inför skidskolan men också fått en massa friåkning. Vi har trixat runt i liften och hoppat en massa. Jag börjar lära mig, sakta(riktigt sakta) men säkert! På något vis måste jag ha sträckt mig också, min vad gör ganska ont, men ja är man jibber så är man. haha! På torsdag blir kanske ännu en dag i hunflen eller jag kan inte bestämma mig. Hunflen eller en skoter dag..hmmm...

Hur som helst har jag sålt mina gamla skidor, i<3blocket! Tror jag ska slänga upp mina gamla brädor där också, måste ju finnas någon som är intresserad.  
Nu ska jag bara köpa mig ett par twintip sen är jag nöjd, eller nej skulle vilja ha ett par till carving oxå och en mobil och nya skidkläder och.....................m.m.m.m.m.m.

Annars flyter det på ganska bra.
Naturkunskapsprovet som vi skulle haft imorgon blev inställt, puh! Bara två lektionsdagar kvar innan thailand, inte för att vi haft några lektioner på över en månad. Jag måste nog gå på världens bästa program!!
Packningen har jag börjat lite smått med också, imorgon ska jag klippa mig och slinga mitt hår lite ljusare sen hämta ut ett paket med lite sommarkläder från hm sen är jag redo att åka. Bara 5 dagar kvar nu!!


från evakueringen i kläppen


NATTI NATTI 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0