28/4


Imorse gjorde jag en liten "make over" på mina cheep monday jeans som jag inte använt på år och dagar. De blev faktist rättså lyckade med hjälp av en liten sprättare.

Aja nu har jag  två positiva nyheter som jag måste berätta.
Det första är att jag lyckades få 7 av 8 på muntliga nationella i matte och jag känner mig hur nöjd som helst.
Det andra är att min gymnasiesökning blev klar idag! På första plats hamnade frisör på haraldsbo och det andra blev sam. Helt ärligt så blir jag inte besviken om jag inte lyckas komma in på frisör. Det jag ser mest fram emot är nog lite miljöombyte, men nog skulle det vara kul om jag kom in;)

Nu måste jag skriva klar biologin.
och ja jag vet att mitt inlägg blev väldigt spontant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0